ماشین جوجه کشی

  • ۰
  • ۰

معرفی طوطی ماکائو-آرا (Macaw) معرفی طوطی ماکائو-آرا (Macaw) طوطی ماکائو ( رای ها ) یکی از ۱۷ جور باقی مانده از نسل پرنده ها بزرگ، هست . طوطی ماکائو در عالم به macaws و رای ها شناخته می شود . زیستگاه آرا، جنگل های گرمسیری در نیمکره غربی از مکزیک تا برزیل را مشتمل بر می شود . امروزه طوطی ماکائوی کوبایی ( Ara tricolor، آرای سه رنگ )، صرفا جور از طوطی های ماکائو میباشد که متاسفانه نسل این مدل طوطی در حیات وحش، منقرض گردیده و تنها تعداد بسیار محدودی در تراز جهان به تیتر حیوان خانگی در منازل حفظ می شوند . 


طوطی های ماکائو پرندگان با شکوهی می باشند و می توانند یک معاش طولانی سرشار از صلح با انسان داشته باشند . در حالتی که دوران زمان متعددی را صرف یادگیری در موضوع طوطی ها کرده اید و تصمیم گرفته اید که از یک طوطی ماکائو محافظت کنید، گام بعدی تمرکز شما بر روی یک مدل از این جور خواهد بود . رای ها از پرندگان متنوع دنیا میباشد . شما می توانید در اندازه ها و رنگ های متنوع، طوطی دلخواه خویش را تعیین فرمایید . زمانی که یک گونه را گزینش کردید، تن صحت و شخصیت های پرنده ها را تحلیل نمائید و به دنبال پرورش دهندگان یا این که مغازه های حیوان خانگی ( پتشاپ ) با موقعیت تمیز و انسانی باشید . 

ماشین جوجه کشی

طوطی 

ماکائوی آبی‌رنگ رنگ و طلایی رنگ طوطی ماکائوی آبی‌رنگ و طلایی رنگ به نسبت دیگر دسته ها، از بها ذیل تر و جمعیت بالاتری برخوردار میباشد . آن‌ها یک عدد از پهناور ترین اعضای خانواده ماکائو می باشند و می توانند ۳۰ تا ۳۶ اینچ (۷۶ تا ۹۱ .۵ سانتیمتر)، از نوک منقار تا دم پرورش کنند . مدل آبی‌رنگ و طلایی طوطی ماکائو به طور کلی سازگار، بازیگوش و اجتماعی هستند، اما مثل همگی ماکائو ها، نیاز به محافظت در مرحله بالایی از حفظ می باشند و همچنین نیاز متعددی به توجه دارا‌هستند . گرچه ماکائوی آبی و طلایی نسبت به بقیه طوطی های ماکائو، قیمت ذیل تری دارند، با این اکنون برای خرید پرنده سالم، باید هزینه قابل توجهی را بپردازید . 


ماکائوی 

بال و پر و مالامال سبز ماکائوی پر و بال سبز، نسبت به بقیه دسته ها آرام خیس و حفظ آسان تری را دارد . آن‌ها جثه و اندام بزرگتری به نسبت طوطی ماکائوی آبی و طلایی دارا هستند . برای مراقبت از ماکائوی پر و بال سبز، نیاز به فضای بزرگتری دارید . به کارگیری از یک اتاق فارغ از نقص به تیتر محیط به جای قفس برای طوطی ماکائوی پر و بال و مالامال سبز و دیگر گونه های طوطی گران قدر ترجیح داده می شود . ماکائوی پر و بال و پر سبز لبریز راز و صدا است . خوب تر می‌باشد برای پیشگیری از اعتراض همسایگان و اعضای خانه، فقط از یک طوطی مراقبت فرمایید .


ماکائوی 

اسکارلت (Scarlet Macaw) در شرای تجربه حفظ از پرنده، به خصوص طوطی را دارید، برای نگهداری، ماکائوی اسکارلت (Scarlet Macaw) را انتخاب فرمایید . ماکائوی اسکارلت نسبت به سایر نوع ها، رفتار و خوی مهاجم داشته و دیگر حیوان ها خانگی را تحمل نمی کند . در مواقعی هم اخلاق و رفتار و اخلاق تعرضآمیز خویش را به کودک ها نیز گشترش می دهد . در نگهداری از یک طوطی ماکائوی اسکارلت، شما نیاز به تجربه مراقبت حیوان ها خانگی، پرنده ها و طوطی های گرانقدر خواهید داشت . اسکارلت های ناچیز سن در در فی مابین بشر ها به بدنامی مشهور می باشند . طوطی اسکارلت دارای منقار قدرتمندی هست که می تواند یک دسته جارو را با یک ضربه دو تکه نماید . در حالتی که به رخ درست و اصولی زمان های آموزشی را نگذرانده باشد، همینطور به استدلال سن پایین تر، روحیه تعرضآمیز آن‌ها هنوز آهسته نگرفته و کنترل نشده است، این اقتدار منقار در اینصورت ممکن می باشد برای اعضای خانواده، دردساز و خلل آفرین باشد . 


ماکائوی 

شانه قرمز یا این که هانس ( Hahn’s Macaw) ماکائوی شانه قرمز رنگ یا این که هانس ( Hahn’s Macaw)، و دیگر مدل های ماکائو که جثه کوچکتری دارند، از محبوبیت بیشتری در در فی مابین دوست داران حیوان ها خانگی برخوردار می باشند . طول طوطی ماکائوی شانه قرمز ۱۲ تا ۱۴ اینچ (حدود ۳۰ تا ۳۵ سانتیمتر) است . همین مسئله منجر ساز گردیده موضوع اقبال خانواده های بخش اعظم قرار بگیرند . مثل نوع های دیگر طوطی، آن ها مستعد پرخاشگری و کندن لبریز و بال و پر های خویش میباشند . داشتن فضای بیشتر، اسباب و اثاث بازی ها و مجال های کشف غذا (مانند مخفی کردن غذا در محدوده فضای نگهداری طوطی ) به پرهیز از ایگونه مساله رفتاری امداد می کند . . 


طوطی 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی