ماشین جوجه کشی

  • ۰
  • ۰


خاصیت و مختصات گوشت اردکاردک نیز همانند غاز از پاراگراف طیوران آبدوست و از خانواده مرغابی سانان است. به جهت سازش بالایی که اردک دارااست میتوان آن را در اشکال فضا ها رشد بخشید، براین اساس در سراسر جمهوری اسلامی ایران می قدرت گوشت اردک پیدا نمود. گوشت و تخم اردک دارنده بها غذایی بالایی بوده و در سفره غذایی اکثر ایرانیان یافت می‌شود.

ماشین جوجه کشی


گوشت اردک در مقایسه با گوشت مرغ هم از رنگ تیره تری شامل است و هم از مقدار انرژی بیشتری برخوردار‌است. اردک اکثر زمان ها زمان ها خویش را در آب می‌گذراند بدین ترتیب پوستش مقدار چربی متعددی را به دلیل نگهداری از پرنده در قبال سوز‌و‌سرما به خویش جذب کرده است مهم خیس اینکه این چربی برای تن بسیار موءثر بوده و اکثرا در تنظیم روغن های حیوانی کیفیت بالا از آن به کار گیری میشود. چنانچه می‌خواهید غذای خویش را فارغ از چربی مصرف فرمائید بهتر میباشد پوست پرنده را از گوشتش غیروابسته کرده و آب پز فرمایید.گوشت اردکدر جدول پایین گونه های مواد معدنی، ویتامین ها، پروتئین و بقیه مواد مو جود در 100 گرم گوشت اردک آورده شده‌است. امید‌واریم گزینه دقت شما دوستان قرار گیرد.بها غذایی گوشت اردک1-گوشت اردک به جهت بی نیاز بودن از مواد معدنی به ویژه آهن و روی، در رفع معدود خونی تن به ویژه در بیماران و خانم های حامله بسیار موثر میباشد.
2- در گوشت اردک مقدار متعددی کلسترول خوب موجود هست، با مصرف اصولی و مداوم گوشت اردک به عنوان مثال هفته ای یکبار، کلسترول و چربی بد تن را از میان برده و موجب تضمین تندرست تن شما میگردد.
3- به علت اینکه گوشت اردک سرشار از گونه های آنتی اکسیدان ها هست، براین اساس مصرف ماهانه گوشت اردک گونه های رادیکال های آزاد جان دار در سلول ها را از دربین برده و به این چهره از به وجود وارد شدن سلول های سرطانی خودداری به فعالیت می اید.
4- ویتامین های B6 و B12 جان دار در گوشت اردک به تقویت سیستم عصبی، ارتقاء متابولیسم تن و ارتقاء اشتها امداد میکند و بنابراین بدنی سلامت و لبریز انرژی را برای شما به ارمغان می‌آورد. کمبود این ویتامین ها در تن موجب، معدود خونی، ضعف روان، کمبود خاطر، سستی و بی حالی، سردرد و ... میگردد.
5- وجود اشکال ویتامین ها و پروتئین ها در گوشت اردک، موجب تامین انرژی تن شما در حین روز می‌شود و به جهت دیر هضم بودن پروتئین، معده شما دوران طولانی تری سیر خواهد ماند و بنابراین از آسیب معده و اشتهای کاذب پرهیز خواهد کرد.
6- ویتامین B5 یا این که اسید پانتوتنیک جان دار در گوشت اردک، به کوآنزیم A در سوی ارتقاء سرعت هضم خوراک یاری می‌کند. به این ترتیب در شرایطی‌که به طور اصولی استفاده شود نیاز تن به ویتامین B5 رفع گردیده و سطح جذب مواد غذایی در تن شما ارتقاء می‌یابد.
7- ویتامین B3 یا این که نیاسین مو جود در گوشت پرنده خواص ضد نفخ داشته و به رفع گاز معده یاری میکند و براین اساس به ارتقا اشتهای شما امداد می نماید.
8- جگر اردک منشا بی نیاز از ویتامین B2 میباشد، وجود این ویتامین در تن سبب ساز تهیه و تنظیم متابولیسم تن گردیده و بر تلاش درست غده تیروئید بسیار تاثیر گذار هست. از علایم کمبود این ویتامین در تن سوزش و قرمزی دیده ها، رخنه‌ تناول کردن لب ها و ساخت جراحت در کناره دهن است.

  • ۹۸/۰۷/۲۱
  • fa khte

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی