ماشین جوجه کشی

  • ۰
  • ۰


در پی فراگیری های کاربردی رویش بوقلمون درین پست میخواهیم سرمایه لازم برای رویش بوقلمون راب ه شما معرفی و فایده خالص نتیجه ها از رویش این پرنده را برآورد کنیم.

پیشگفتار:
اهمیت زیاد بوقلمون به علت وجود پروتئین زیاد در گوشت آن هست. همینطور آن مشابه به گوشت گوساله های بسیار برنا فارغ از چربی می باشد.

۱- فیلم فراگیری رشد بوقلمون:

ماشین جوجه کشی

 

لینک و پیوند دانلود این ویدیو

۲-فیلم معرفی سرمایه لازم برای رشد بوقلمون و فایده حاصله:

 

لینک و پیوند دانلود این ویدیو

مقاله شبیه : دانلود شایسته ترین کتاب رویش بوقلمون به گویش بی آلایش

۳- بوقلمون ها به دو نوع کلی تقسیم میگردند:
بوقلمونهای سپید مشتمل بر: بیوتی ، نیکولاس ، هیبرید و …
بوقلمون ساکن تصحیح شده
رشد بوقلمون های سپید مقرون به صرفه وجود ندارد چون با باز‌نگری ارزش گوشت آن نوسان متعددی دارااست. همینطور بازار جوجه آن بسیار بی ثبات و دارنده نوسان بوده میباشد.(از نگاه بها و تهیه و تنظیم جوجه ). هرچند در زمان هایی بعضا تولیدکنندگان سودهایی کرده اند اما بعلت بازار لبریز نوسان این حوزه هیچ گاه سفارش به ایجاد در این مورد نمیشود.

ولی رشد بوقلمون ساکن تصحیح شده مقرون بصرفه میباشد و سفارش به ورود به‌این موضوع می‌گردد.چون ارزش خرید بوقلمون زنده آن در حالت خرید تضمینی کمپانی ، بطور تقریبی دوبرابر بها بوقلمون سپید است و در بازار خرده فروشی سودی به مراتب بیش تر داراست. از طرفی عصر رویش بوقلمونهای ساکن تصحیح شده حدود ۶ الی ۷ ماه است که طی این زمانه حدود ۳۵ کیلو دان خورده و بوقلمونهای نر وزنی حدود ٧ کیلو می‌گیرند.هزینه دان و بقیه مخارج رویش به ازای هر بوقلمون از ۱۰۰ هزار تومان تجاوز نمیکند که دست‌کم با ارزش ١١۰هزار تومان قابل فروش می‌باشد.

مقاله شایان توجه! بوقلمونهای مستقر تصحیح شده مقاوم بوده و میتوان بطور هم زمان در تالار و فضای گشوده آن‌ها را رشد اعطا کرد.

۴- سرمایه لازم برای رویش بوقلمون چقدر میباشد؟
سرمایه نخستین بع تعداد بوقلمون هایی که میخرید و همینطور اندازه و بها زمیتی که قصد خرید ، رهن و یا این که اجاره آنرا دارید بستگی دارااست. با ذکر مثالی این مقاله را بدیهی خیس بیان میکنیم. به عنوان مثالٌ برای رشد تجاری بوقلمون، دستکم ۱۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید که حدود ۲۰ میلیون آن خرج بوقلمون‌های مولد می شود. (اما کسانی با ۴۰ میلیون هم این فعالیت را استارت کرده اند) سایر این پول صرف تصاحب کردن محلی دست‌کم ۴۰۰ متری برای رشد ماکیان می‌گردد.

عشق و تجربه کافی درین فعالیت پیش‌مسئله فعالیت هست. غذا بوقلمون هم از یونجه آغاز می گردد تا دانه‌های سویا؛ ولی درصورتی که در کنار تالار رویش بوقلمون، زمین زراعی هم دارید، میتوانید از آنان برای تناول کردن حشره‌ها و آفات زمین به کارگیری نمائید و علاوه بر اینکه علف‌های مازاد و حشره‌ها را می خورند، بوقلمون‌های خویش را هم سیر می کنید. در اولِ عمل به نیروی عمل چندانی احتیاج ندارید و خودتان به‌تنهایی میتوانید آن را اداره نمائید؛ البته با بسط فعالیت میتوانید نیروی فعالیت را بیش تر فرمایید.

۵- بهره نتایج از رشد بوقلمون چقدر میباشد ؟
بهره نتیجه ها از رشد بوقلمون در یک عصر از یک گله ۵۰۰ تایی حدود ۱۰۰ میلیون تومان می‌باشد که همان در هرماه فایده خالص برابر ۲ الی ۳ میلیون تومان می گردد. واحد سنجش بهره شما از رشد بوقلمون رابطه مستقیمی با رئیس شما داراست. رعایت نکات بهداشتی، تهیه و تنظیم گرما و سوز‌و‌سرما و رطوبت کارگاه بسیار در واحد سنجش سوددهی شما موءثر هست. بوقلمون را به تعدادی شیوه می‌اقتدار به بازار عرضه کرد. تخم بوقلمون، گوشت و جوجه بوقلمون در بازار مشتری‌های پروپاقرص دارا‌هستند. علاوه براین، کود این حیوان  هم قابل‌به کارگیری و حتی فروش میباشد. شایسته ترین فصل برای عرضه در بازار، فصل سرد می‌باشد و تا نصفه اردیبهشت ماه هم فروش خوب می باشد. معمولاً در سال اولیه درین فعالیت سودی عائد شما نمی شود و از سال دوم می‌باشد که فعالیت شما به سوددهی میرسد. گرچه درصورتی که رئیس شما درین کار نیک باشد و پیش از استارت فعالیت به‌خیر و خوبی در رابطه آن تحقیق کرده باشید، ممکن هست در به عبارتی سال نخستین هم درآمد داشته باشید.
 

  • ۹۸/۰۷/۲۳
  • fa khte

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی