ماشین جوجه کشی

  • ۰
  • ۰


بازاریابی
ایجاد مزرعه شترمرغ سهل وآسان می باشد. سودآور ساختن سرمایه گذاری به ارزیابی چگونگی بازاریابی محصول های حاصله از شترمرغ نیاز دارااست. بهترین توصیه ای که می توانم برایتان داشته باشم این هست که با مزرعه داران از دیگر بخشها ملاقاتی داشته باشید و پی ببرید که آن‌ها محصولاتشان را چه‌طور و به چه قیمتی به فروش رسانده و تقاضای مو جود را بررسی کنید. ممکن میباشد فرآوری و بازاریابی را تحت عنوان بخشی از برنامه کلی مزرعه در لحاظ بگیرید.

ماشین جوجه کشی
پرنده های زنده
برخی ممکن هست به قصد فروش پرنده زنده به رویش مبادرت نمایند. در‌حالتی که چه این دستور به رجوع سرمایه در کوتاه بازه زمانی یاری کرده و بسته به مرزوبوم محل رشد می تواند در آمد بالایی را به یار داشته باشد، ولی باید اتفاقاتی را که در فیس اشباع شدن بازار پرنده زنده و نبود تقاضای بیشتر برای پرنده زنده صورت می دهد، مد لحاظ داشته باشید. باید بررسی کنید که چه کسی و به چه قیمتی خریدار طیوران می باشد. این مرحله تجاری شدن هست.
تجهیزات کشتار
زمانی که هیچ خریداری برای پرنده های فراهم کشتار نیست، ممکن می باشد لازم باشد کشتار و بازاریابی مال را خودتان انجام دهید. لازم میباشد که از نزدیک ترین کشتارگاه و هزینه کشتار اطلاع داشته و در شرایطی که واحدتان به حد کافی وسیع باشد چنین تجهیزاتی را خویش شیوه اندازی کنید.
در آفریقای جنوبی، اکثر اوقات کشاورزان مالک چنین تجهیزاتی بوده و بر مبنای سهمیه بندی فعالیت می نمایند. کسی که با خرید سهمیه، حق کشتار پرنده را خواهد داشت. لازم میباشد بدانید که آیا کشتارگاه گزینه تأیید اتحادیه اروپا می‌باشد یا خیر. در این هم اکنون بازار لبریز رونق اروپا-جایی که بالاترین تقاضا برای گوشت شترمرغ را دارااست- به رویتان باز خواهد شد. عمل مدل جمعی با دیگر مزرعه داران حیطه و احتمالا تشکیل تعاونی برای رسیدن به بازارهای بزرگتر مفید می‌باشد.
بازاریابی کالا های گوشتی
خلل گوشت این میباشد که در وضعیت جدید یک کالا فاسد شدنی می‌باشد. گوشت شترمرغ باید هر چه سریعتر به فروش رسد و در صورتی که در خلا بسته بندی شود زمان نگهداری آن 21 روز هست. در رخ انجماد، گوشت را می اقتدار تا یک سال نگهداری کرد.
بازاریابی پوست شترمرغ
بازار پوست شترمرغ بسیار بی ثبات هست. در زمانهایی از سال هیچ کس پوست شمارا نمی خرد و در زمانهای دیگر خریداران برای پوست شما صف می ایستند. نگران نباشید در شرایطی که امور را صحیح انجام دهید جنس قابل فروشی خواهید داشت. پوست ها باید دارای صورت صحیح بوده و به درستی نگهداری شوند تا بها لازم را داشته باشند. در چهره بروز انواع محصولی برای فروش نخواهید داشت. آن روزگار که هر چیز مربوط به پوست شترمرغ ارزشمند بود دیگر به رمز رسیده می‌باشد. برای کسب داده ها در زمینه مستقل سازی، ذخیره، حمل و نقل و رتبه بندی پوست شترمرغ به سایت http://www.ostrichskinsupplies.comمراجعه کنید. مثلا پوست ها باید در جایگاه حرارت 4 تا 10 مرتبه سانتی گراد نگهداری گردیده و هیچگاه یخ زده نشوند. تقاضای بازار برای پوست پاهای وسیع از نصیب زانو تا نوک پا هست.
برخی تعاونی ها در دام این شیوه تامل می افتند که با دباغی پوست و فروش متاع نهایی در آمد بیشتری خواهند داشت. فریب نخورید و این فعالیت را نکنید. بعد از صرف مقدار زیادی پول و تحمل درد رمز های مداوم در اثر سروکله زدن با دباغها و فرآوری کننده ها جدید باید به اندیشه فروش تان باشید. پوست نمک منفعت گردیده را بفروشید و پولتان را سوای درد رمز دریافت کنید.
بازاریابی مالامال شترمرغ
پتانسیل پنهانی برای بازار یابی مالامال شترمرغ موجود است. همچنانکه رازهای تمیز کردن و رنگ آمیزی پرهای شترمرغ آشکار نشده می‌باشد. از پرهای شترمرغ می قدرت برای اشکال متعدد تزئین نظیر تزئینات گیاهی، طراحی داخلی، لباسهای محلی و کلاه به کارگیری کرده یا آنرا به محصولاتی نظیر بوآ و جاروی مالامال تبدیل نمود. مالامال شترمرغ خاصیت آنتی استاتیک دارااست که آن را برای صنعت نقاشی اتومبیل ایده آل می سازد ولی کمتر کسی به چنین بازاری رویه پیدا می نماید. همچنین گونه های مختلفی از مالامال موجود است. بهترین مدل، پرهای سفید طویل نر هست، البته برای سایر پرها نظیر پرهای دم نیز تقاضا موجود است. برای مشاهده گونه های متعدد مالامال شترمرغ به پایگاه http://www.ostrichfeathers.com مراجعه کنید. شاید این منشا در آمدی نباشد که در برآورد فروش اولیه روی آن اکانت گشوده کنید، باید محلی برای فروش مالامال در حیث داشته باشید.

بازاریابی پوسته تخم شترمرغ
در روز 14 تخم ها را از حیث باروری آزمون کنید. تخمهای غیر بارور حذف می شوند. می قدرت محتویات این تخم ها را با ایجاد شکاف کوچکی در انتهایشان، خالی کرده و درون آن را ضدعفونی کرد. این پوسته های خالی تمیز و سفید رنگ نیز دارای بها می‌باشند. دیدنی می‌باشد که بسیاری از مردم آنان را تنها تحت عنوان وسیله تزیینی در منزل نگهداری می نمایند. برخی از اشخاص آن‌ها را رنگ آمیزی کرده و تحت عنوان یادبود های مزرعه به فروش میرسانند. همچنین برخی از مردم از کنده کاری بر روی تخم ها وسایلی نظیر اسباب زینتی، چراغ یا ظرفهای معمولی می سازند. همچنین بهتر میباشد در بالا بر روی این مبداء از در آمد اکانت نکنید البته باید بدانید که یک جنس قابل فروش دارید.

ایده ها دیگر
ایده های عجیبی راجع به فروش سایر مال های شترمرغ مشاهده می شود. مثلا یک جوجه مرده را می قدرت به تاکسودرمی ارسال کرد. همچنین از پای شترمرغ زیرسیگاری تولید. این مثالها واقعیت دارا هستند و صرفا برای این نقل شده اند که بدانید در اطرافتان مزرعه داران مبتکری وجود دارا هستند و در بازار رقابت آن کس پیروز می‌باشد که مبتکرتر باشد.
 

  • ۹۸/۰۷/۱۱
  • fa khte

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی