ماشین جوجه کشی

  • ۰
  • ۰


بها غذایی بالا: مقدار پروتئین و فیبرهای غذایی، چربی، عدم کم آبی گوشت آن و قیمت غذایی تخمی که اردک می‌گذارد آنقدر زیاد میباشد که آن را  به یک مبداء غذایی باارزش تبدیل نموده است. حتی‌در طب سنتی هم تناول کردن گوشت اردک  مخصوصا پر و بال و درام، جگر آن را برای اشخاصی که به معدود خونی در گیر می‌باشند پیشنهاد میکنند.اما خاصیت متعددی  درخصوص میل کردن گوشت اردک موجود هست که یک مقوله بسیار  طولانی میباشد و جداست اما در اینجا مجالی برای بازگو کردن آنان وجود ندارد.

ماشین جوجه کشی
یک آفت کش رشته ایی: وجود جوجه اردک ها در مزارع و شالیزارها به خصوص در استان های شمالی امداد برای از در بین بردن کرم های ساقه خوار، حلزون ها و بقیه آفت های کشاورزی بسیار گران بها میباشد.
عدم تعلق به حالت آب و هوایی: اردک ها مغایر تصوری که از آن‌ها سراغ دارید به راحتی می‌توانند در هر حالت آب هوایی حتی فارغ از وجود برکه یا این که آبگیری به معاش خویش ادامه دهند. یعنی در واقع ادامه حیات آن‌ها برخلاف غازها متعلق به آب وجود ندارد.
رجوع سرمایه: از آنجایی که جوجه اردک ها با‌گاز وزن می‌گیرند و در او‌لین هفته معاش خویش تا 2.5 کیلوگرم رویش مینمایند و در آخر دو ماهگی که زمان بسیار کوتاهی میباشد، هر سپرده گذاری که انجام داده باشید گشوده می‌گردد.
و بخش اعظمی از مسائل دیگر از گزاره مواقعی میباشد که سبب گردیده در بخش اعظمی از نقاط عالم نسبت به رویش این پرنده رغبت داشته باشند.

نکته ایی که بیش تر دارای اهمیت میباشد، دقت به محل های پرورشی اردک هاست به این دلیل که آن ها دوست دارا‌هستند در گوشه و کنار حریم آشیانه هایشان به گشت و گذار سرگرم باشند. بدین ترتیب افرادی که در‌این عمل کارآزموده خیس می‌باشند محل معاش آن‌ها‌را حصار کشی کرده اند تا اردک ها بتوانند به راحتی بچرند و احتیاجات خویش را برآورد نمایند.

عوارض مهم برای رویش اردک
در شرایطی‌که یک جستجوی کوتاه در صفحه ها گوگل داشته باشید متوجه خواهید شد که بخش اعظمی از کشورهای جهان برخلاف کشور‌ایران محصولات منابع گوشتی خویش را با رویش اردک به بالاترین سطح رسانده اند به دلیل آنکه گوشت اردک گرم میباشد و مغایر مرغ که در قبال بخش اعظمی از بیماری ها بایستی واکسینه شود و گوشت آن هورمونی و غیر ارگانیک میباشد جایگزین خیر و خوبی برای گوشت مرغ میباشد مخصوصا در شرایط فعلی که ارزش آن بسیار ارتقا یافته میباشد، به یک مبداء غذایی باارزش تبدیل شده‌است.
 

  • ۹۸/۰۷/۲۹
  • fa khte

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی