ماشین جوجه کشی

  • ۰
  • ۰

مقام رشد کبک

مقام رشد کبک
محلی را که کبک ها در آن رویش می‌یابند اصطلاحاً مقام میگویند. منزلت رویش کبک می باید از جور رشد تبعیت نماید به‌این مضمون‌ که مقام رشد کبک گوشتی باجایگاه رویش کبک تخم گذار و تالار هایی که به طور قفسی تجهیز گردیده اند تفاوت محسوسی داراست که در جای خویش تشریح خواهند شد اما قبلی از هر چیز اشاره و تاکید بر یک‌سری نکته ضروری می باشد.

ماشین جوجه کشی

اولیه اینکه کبک ها پرندگانی عادت پذیر میباشند و خویش را با حالت گوناگون وفق میدهند البته با این حالا می می بایست دستکم تجهیزات را برای آنان آماده نمود. دوم اینکه گذشته از تولید رده برای کبک بایستی مقررات نظام دامپروری مرزوبوم که حدود ، فواصل و حالت تالار های رشد ماکیان را مشخص و معلوم می‌نماید در حیث گرفت. به‌این مفهوم که می می بایست از سازمان مجاهدت کشاورزی استان مربوطه پروانه تاسیس دریافت نمود. بدین ترتیب پیشین از تهیه و تنظیم زمین برای ساخت مزرعه رویش کبک، بهتر می‌باشد به واحد صادر شدن پروانه معاونت کارها دام سازمان مجاهدت کشاورزی استان مراجعه نموده و با کارشناسان آن واحد مصاحبه و محل و حالت زمین را به اطلاع آن ها برسانید تا با در لحاظ به چنگ آوردن قوانین نظام دامپروری مملکت، اقدامات لازم صورت پذیرد.ضمن آنکه پس از اخذ موافقت اصولی؛ اداره ها دامپزشکی، فضا زیست، ارثیه فرهنگی، کارها زمین ها و ... می می بایست راجع‌به بلامانع بودن تولید واحد پرورشی کبک اعلام لحاظ کنند. در هر فیس برای تولید یک مزرعه رویش کبک دقت به مورد ها تحت ضروری هست:

  • ۹۸/۰۷/۲۴
  • fa khte

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی