ماشین جوجه کشی

  • ۰
  • ۰


خاصیت گوشت بوقلمون برای بدنسازی
افرادی که ورزش های سنگین انجام می‌دهند می بایست از گوشت بوقلمون مصرف نمایند. به دلیل آنکه این گوشت دارنده پروتئین و کربوهیدرات عالی است و همینطور چربی آن نادر می باشد. گوشت بوقلمون دارنده حدود ۳۰ گرم پروتئین هست

ماشین جوجه کشی

که به تولید ماهیچه های تن شما امداد می نماید. در شرایطی‌که ورزش سنگین میکنید و در ادامه یک منشا انرژی عالی میباشید از گوشت بوقلمون میل فرمایید. مواد پرخاصیت جانور در‌این گوشت بعداز تمرین به تن شما امداد مینماید تا انرژی از دست رفته بازیابی شود.

خاصیت برای بیماری سندرم روده تحریک پذیر
گوشت بوقلمون برای معالجه سندرم روده تحریک پذیر که یک بیماری گوارشی می‌باشد اثرگذار هست. شما می‌توانید گذشته از مصرف گوشت بوقلمون پوست آن را غیروابسته نمائید تا گوشت بوقلمون تندرست خیس شود.

دربردارنده اشکال ویتامین
گوشت بوقلمون دارنده مقادیر متعددی از ویتامین تیم ب ، فسفر ، پتاسیم ، آهن و زینک هست. این مواد برای تن موءثر بوده و سبب میشود تا آنتی اکسیدان های توانا در قبال رادیکال های آزاد جان دار در تن تولید شود. سلنیوم مو جود در گوشت بوقلمون برای تن موثر میباشد.

رفع خطاها بی خوابی
این گوشت دارنده تریپتوفان هست که یک اسید آمینه موثر برای مغز هست. این اسید آمینه سبب ساخت سروتونین در تن می‌شود. سروتونین در تن سبب ساز می‌گردد که شما حس وقار نمائید. خیلی از اشخاص از گوشت بوقلمون برای معالجه بی خوابی های شبانه به کارگیری می نمایند. ویتامین ب۳ و ب۶ جانور در‌این گوشت سبب ساز میگردد تا اختلالات خواب شما رفع شود.

مضرات گوشت بوقلمون

مصرف صرفا با پیشنهاد پزشک معالج
گوشت بوقلمون خاصیت بسیار متعددی برای تن دارااست اما بعضا اشخاص با بیماری های مختص مثل نقرس بدون شک می بایست گذشته از مصرف این گوشت با دکتر خویش مشاوره نمایند. پیورین جان دار در گوشت بوقلمون قادر است سبب حمله نقرس شود.
 

  • ۹۸/۰۷/۱۳
  • fa khte

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی