ماشین جوجه کشی

  • ۰
  • ۰


در این مقاله همت شد با دادن اطلاعات بی نقص و راهبردی در مورد سرمایه و تجهیزات اولیه رشد قرقاول خدمتی هر یک سری کوچک در موضوع کارآفرینی و کسب درآمد داشته باشیم که به طور خلاصه مجددا به نکات حساس و با اهمیت اشاره و می پردازیم .

ماشین جوجه کشی

-اطلاع
رسانی و دانایی دادن و نشان دادن ضرورت پرورش قرقاول
-سودآوری
مضاعف بالای قرقاول نسبت به سایر پرندگان از طرز فروش بالای گوشت(کیلویی ۶۵ هزارتومان) و جوجه(تا سقف ۹۰هزارتومان) و تخم (تا سقف ۳۵ هزارتومان)نسبت به سایر پرندگان
-توجیه اقتصادی و به صرفه بودن از لحاظ سرمایه نخستین که بر پایه تعداد از ۱۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون می توانید هزینه فرمائید .

-به علت خصوصیاتی مانند رئیس جیره غذایی و ناچیز راز و صدا بودن، مقاوم بودن در برابر بیماری، سازگار بودن با آب و هوای هر منطقه، رویش سریع، تخم گذاری بالا فراوان سهل و آسان مورد رویش قرار می گیرد .

-مساحت سالن پرورش بستگی به تعداد داراست و هر سه جوجه می تواند در ۱متر مکعب معاش و محافظت شود .

-پس از نگهداری و حفظ و تغذیه سالم و کافی، می توانید تولیدها به دست آمده از پرورش قرقاول را با فروش به وسیله دنیای مجازی نظیر شیپور و دیوار و ارایه به کشتارگاه یا این که بازار های محلی انجام و از این طریق به درآمد برسید .

-لازم به ذکر و تاکید دوچندان زیادی می‌باشد که رشد قرقاول با اعتنا به نیاز بازار و مردمان از سود فراوان بالایی برخوردار است البته به دلیل عدم درایت در مرحله محدودی ساخت می شود پس نگرانی فروش محصولاتش را نداشته باشید همیشه تقاضای تولید می باشد .

-هزینه ابتدایی رویش قرقاول آن قدر کم میباشد که می بضاعت صفر یا مضاعف ناچیز دانست تا حدی که غذای هر ساله ۱۰۰مولد را می بضاعت ۲ میلیون در حیث گرفت .

و در پایان از این‌که این مطلب را مطالعه کردید مضاعف سپاسگذاریم که جواب سوالهای خود را گرفته و در صورتیکه مجددا سوال یا این که زمینه و یا این که مشکلی در این مسئله داشتید می توانید از طریق مطالعه مقاله‌ها دیگر ما پایین تیتر قرقاول پاسخ خود را اخذ و یا با ارتباط از طریق وب سایت مسترپت و کارشناسان حرفه ای ما نیازهای آموزشی خود را تامین و حل بفرمایید .

  • ۹۸/۰۷/۰۳
  • fa khte

نظرات (۱)

آموزش آشپزی در هلوکوک!

holoocook.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی