ماشین جوجه کشی

  • ۰
  • ۰

پخت گوشت اردک

با 

پختن گوشت اردک آشپز شوید گوشت اردک یکی از لذیذ ترین غذا ­هاییست که در صنعت گران قدر طعام عالم مسئله استعمال قرار می­گیرد و مرز و اقلیم خاصی نیز نمی شناسد . مزارع ­های بزرگی در عالم اردک را به ادله تقاضای زیادش پرورش می دهند . تا پاسخگوی رستوران­ ها و مجموعه­ های طعام خوری باشند . 

ماشن جوجه کشی


در کشور ایران متاسفانه جزو در بخش ها شمالی مرزو بوم این گوشت مصرف چندانی ندارد . و ضعف بخش اعظم در این عمل معرفی نشدن این گوشت به مصرف­ کنندگان هست . در شمال کشور خوراک­ هایی اکثری با گوشت اردک سرو می شود که تا مدتها مزه آن را نمی بضاعت و توان فراموش کرد . و ممکن است شما نیز ­آن را امتحان کرده ­اید . سوپ اردک یکی از بی­ نظیرترین سوپ­ هاییست که مزه و ذائقه ی یگانه خودش را داراست و طرفدارانش فراوان می‌باشد . 


متاسفانه آنچه در ذهن ما ایرانی­ ها جای گرفته آن می باشد که چون این پرنده لجن ­خوار می‌باشد پس نباید گوشت ­آن را مصرف کرد . که هر دو برهان خطا میباشد و اتفاقا به دلایلی که پهنا شد می بایست این گوشت به سبد غذای ما وارد شود . اردک امروزه در عالم با خوراک ­های صنعتی و پایین حیث سازمان­ های بهداشتی در اندازه­ ی انبوه پرورش داده می­ شود . ما ایرانیان از قبل به پاکیزگی و بهداشت چه بسا در مصرف خورک­ هایمان اهمیت می دادیم و می دهیم و به همین علت نظارت­ های دقیقی همواره بر رشد آن وجود داراست . 


دومی مساله که کمی آشپزان ما به آن اشاره می نمایند وجود بوی ضحم گوشت می‌باشد . 

ماهی، مرغ مگر قلیل عطر دارند؟ چه طور است که ما آن­ها را مصرف می کنیم البته به اردک که می­رسیم از برطرف کردن بویش ناتوان می شویم؟ 

چه‌گونه می باشد که گوشت اردک در عالم با بالاترین درخواست در هم اکنون مصرف هست و بویی ندارد . 

اما برای مصرف در کشور بدبو می شود؟ 

نیکی این مدل نمیباشد و شاید نیاز هست تا هنر و مهارت آشپزی­امان را بالا ببرم . آنگاه خوا‌هیم مشاهده کرد که گوشت اردک به یکی از لذیذترین گوشت­ ها در سبد غذا مان تبدیل می شود . 


اردک شکم مالامال فراموش نشود . 

  • ۹۸/۰۲/۱۷
  • fa khte

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی