ماشین جوجه کشی

  • ۰
  • ۰

کبوتر 

نژاد جاینت رانت معرفی کبوتر نژاد جاینت رانت یا این که به عبارتی (Giant Runt Pigeon) . کبوتر ها در سراسر دنیا دور از هم شده اند، برخی به فیس وحشی استمرار حیات می نمایند و بعضا هم در رشد گاه ها و به دست انسان زندگی می کنند . معمولا رشد دهندگان کبوتر ها را به جنبه زینتی آنها رویش می دهند . در این میان اشخاصی نیز می باشند که این طیوران به جهت مصرف گوشتشان رویش می دهند . 

گوشت کبوتر دارای کمترین مقدار چربی بوده و سرشار از گونه های ویتامین ها و مواد معدنی بخصوص پتاسیم، فسفر و آهن و پروتئین می باشد . کبوتر نژاد جاینت رانت هم قسمتی از همین کبوتر هایی می باشد که به استدلال وزن زیاد خویش و گوشت لذیذی که دارااست با هدف مصرف گوشت رویش داده می شود، اما بعضا نیز این کبوتر را تنها به جهت زیبایی اش حفظ می نمایند . 




کبوتر 

نژاد جاینت رانت کبوتر 

نژاد جاینت رانت کبوتر جاینت رانت به عنوان یک پرنده اهلی شناخته گردیده می‌باشد و از فرزندان کبوتر چاهی می باشد، این پرنده بومی ایالات متحده ایالات متحده می باشد و نیز هم اکنون در بسیاری از مرز و بوم های اروپایی، آسیایی و آمریکایی رویش داده می شود . رویش این پرنده عمده در بستر و محفظه های سربسته انجام می شود، چون عمده رشد دهنگان با انگیزه منفعت برداری از گوشت این کبوتر، آن را رشد می دهند . در صورتی که پرنده ای نظیر بلدرچین یا مرغ که میزان تخم گذاری بالایی داراست در قفس های مکانیزه پرورش می یابند . 


خصوصیات 

ظاهری کبوتر نژاد جاینت رانت این کبوتر همانند جد خودش یعنی کبوتر چاهی دارنده پرهایی سبز جلا و ارغوانی در سینه و گردن خود می باشد، هم چنین در سینه پرنده پرهایی با مخلوط رنگی قهوه ای سوخته و مشکی وجود دارد . بالها، شکم و قسمت زیرین تن پرنده دارنده پرهای خاکستری رنگ می باشد، وجود خط های سیاه بر روی بال های پرنده نشان از ارث پدری وی می باشد . طول قدمت کبوتر جاینت رانت حدود 7 الی 10 سال می باشد و وزنش در سن بلوغ فی مابین 900 الی 1600 گرم می باشد، نیز چنین طول این پرنده تا 50 سانتی متر هم می برسد . 

اکثر زمان ها این پرنده ها به دلیل وزن زیادی که پیدا می‌کنند حاذق به پرواز های طولانی و بلند نیستند و بخش اعظم زمان ها را در بستر می گذرانند ، آنان نیز چنین خزینه کردن را نیز دوست دارند، بدین ترتیب فراهم آوردن تعدادی ظرف کوچک با آب ولرم برای سلامتی آن ها موءثر خواهد بود . 


ماشین جوجه کشی



کلیپ 

از کبوتر نژاد جاینت رانت (Giant Runt Pigeon) نمایشگر 

ویدیو 

00:00 

00:33 



دانلود 

کلیپ | مشاهده در خدمت اشتراک ویدئو EIG-SHOP 



تغذیه 

کبوتر جاینت رانت کبوتر نژاد جاینت رانت تغذیه نسبتا ساده ای دارند طوریکه شما می توانید در خانه جیره غذایی آن ها را از ترکیب دانه ارزان، جو، گندم، ذرت و امثال اینها تهیه و تنظیم نمائید . نیز چنین می توانید جیره غذایی منحصربه‌فرد آنها را از دکان های دارای اعتبار و دارنده مجوز تنظیم نمائید . پلت ها کامل کننده های غذایی مناسبی می‌باشند که از فرمول خاصی برخوردار میباشند و می توانند تمام نیاز پروتئینی و ویتامینی پرنده شما را مهیا سازد . 

برای تغذیه خوبتر و بی نیاز تر می توانید روزانه از مخلوط سبزیجات نو و خرد شده برای تغذیه کبوتر ها منفعت ببریدف این سبزی ها می توانند کاهو، کلم، هویج، اسفناج و… باشد . 

کبوتره ها برای هضم بهتر و سریعتر دانه های سفت به شن یا این که ماسه نیاز دارند، به این ترتیب می توانید یه خرده شن و ماسه ریز را برای تغذیه در اختیارشان قرار دهید . 

  • ۹۸/۰۲/۰۵
  • fa khte

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی